سامانه ۱۸۶۶ آماده دریافت گزارشات مردمی در حوزه بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی
- شناسه خبر: 18627
- تاریخ و زمان ارسال: 18 آبان 1401 ساعت 10:03
به گزارش “خبر خوی“، معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت: سامانه پاسخگویی جهت دریافت گزارشات مردمی در حوزه بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی با شماره تماس تلفنی ۱۸۶۶ در جهاد کشاورزی استان راه اندازی شد.
نادر رحیمی افزود: سامانه ۱۸۶۶ دریافت گزارشات مردمی در حوزه بازرسی و نظارت بر بازار کالاهای اساسی مستقر در مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی استان، آماده دریافت گزارشهای مردمی از تخلفات است که پس از دریافت این گزارشها بازرسان ما جهت بررسی و نظارت در اسرع وقت اقدام میکنند.
رحیمی اضافه کرد: یکی از نقایص در ارائه خدمات بهتر به مردم، نداشتن سیستم پاسخگویی مناسب و منسجم بود که امیدواریم با راهاندازی مرکز تماس ۱۸۶۶، این نقیصه در برخورد با متخلفان برطرف و ضمن رضایت مندی شهروندان از روند بازرسی، نظارت بر بازار کالاهای اساسی بیش از گذشته تسریع یابد.
این مسئول تاکید کرد: از شهروندان عزیز درخواست میکنیم هر گونه تخلفات صنفی اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و رعایت نکردن دستورالعملهای بهداشتی، احتکارو سایر موارد را به سامانههای ۱۸۶۶، ۱۲۴ سازمان صمت یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش دهند.
وی گفت: اکیپهای بازرسی قرارگاه امنیت غدایی در سراسر استان بر سطح بازار اقلام پر مصرف و کالاهای اساسی مردم به صورت شبانه روزی در حال رصد و پایش بازارهستند و با آغاز فعالیت این قرارگاه در حال حاضر شاهد آرامش و ثبات در بازار کالاهای اساسی مردم هستیم.
انتهای متن /