محرم اکبرزاده در گفت و گو با خبرنگار خـوی پرس از ارائه آموزش در رشته‌های مختلف ورزشی برای بیش از  ۴۲۰ بانوی خویی بصورت ماهانه در مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان شهرداری خوی خبر داد.

شهردار خوی گفت: پس از انتشار فراخوان و معرفی کلاس های ورزشی پیش بینی شده در مجموعه فرهنگی ورزشی بانوان شهرداری و حضور علاقمندان، کلاس های آموزشی رشته های ایروبیک،  یوگا، والیبال، فوتبال، بدمینتون، دوچرخه سواری ، پلاتیس و اسکیت در کنار ورزش های همگانی روزانه در این مجموعه برگزار می شود.

وی افزود: تعداد ۱۵۰ جلسه آموزشی با حضور مربیان  و متخصصان حرفه ای این رشته های ورزشی  بصورت روزانه در دو شیفت صبح و عصر در این مجموعه برای علاقمندان به رشته های ورزشی تشکیل شده است.

اکبرزاده ادامه داد : ورزش‌های صبحگاهی با حضور کارشناس ورزشی به صورت رایگان برای شهروندان بانوی خویی در این مجموعه اجرا می شود.

شهردار خوی اظهار داشت : کلاس های فوتبال، والیبال و اسکیت با توجه به استقبال دختران علاقمند زیر نظر دو مربی آموزش داده می شود و دوچرخه های آموزشی نیز به دوچرخه‌های عمومی این مجموعه اضافه شده و بصورت میانگین بییش از ۵۰ نفر از این دوچرخه ها استفاده می کنند.

وی افزود: تجهیزات و ست‌های ورزشی مختلف برای استفاده شهروندان در این مجموعه نصب شده و بطور مستمر این تجهیزات مورد بازنگری، بهسازی می شوند.

اکبرزاده تصریح کرد: تعدادی از دوره های ورزشی در روزهای اخیر به پایان رسیده و همچنان بخشی از این کلاس‌ها تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت .

انتهای پیام/