مرسدس همچنان ارزشمندترین برند خودروهای لوکس
- شناسه خبر: 18604
- تاریخ و زمان ارسال: 14 آبان 1401 ساعت 04:49
به گزارش “خبرخوی” به نقل از خودروپرس، طبق گزارش سازمان آمریکایی اینتربرند، این خودروساز توانست ارزش برند خود را با افزایش ۱۰ درصدی نسبت به سال ۲۰۲۱ به ۵۶.۱۰۳ میلیارد دلار برساند.
مرسدس اعلام کرد که این شرکت هرچه بیشتر بر روی بخش خودروهای لوکس متمرکز خواهد شد و بیوقفه از فرصتهای رشد و سودآوری استفاده خواهد کرد.
صرفنظر از هدف تعیینشده، مرسدس بنز همچنین در حال پیگیری تصمیم خود برای تبدیل شدن به یک برند تمام الکتریکی در همه بخشها تا سال ۲۰۳۰ است.
مرسدس در حالی عنوان باارزشترین برند خودروهای لوکس را حفظ کرده که در رتبهبندی کلی این برند آلمانی در جایگاه هشتم قرار گرفته است.
براساس این گزارش چند سال است که در رتبهبندی بهترین برندهای جهانی، تویوتا عنوان باارزشترین برند خودرویی دنیا را در اختیار دارد.
ینتربرند از سه عامل اصلی برای ارزیابی و اعلام صد برند باارزش جهان استفاده میکند. این سه عامل عبارتاند از: عملکرد مالی محصولات و خدمات برند، نقش برند در فرایند تصمیمگیری خرید و قدرت برند در رابطه با حفاظت از درآمد آینده شرکت.
انتهای متن/